Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Το ταξίδι μου στη Πράγα της Τσεχίας!

Το καλοκαίρι εγώ κι ο μπαμπάς μου πήγαμε ταξίδι  στη Πράγα της Τσεχίας. Η Πράγα είναι πρωτεύουσα τη Τσεχίας. Η Τσεχία έχει τεράστιο ρολόι ,πάρκο δεινοσαύρων τη γέφυρα  του Κάρολου και το καστράκι . Όταν βγήκαμε από το αεροπλάνο πήγαμε να φάμε. Ο μπαμπάς μου παρήγγειλε  μια μακαρονάδα κι εγώ ένα παγωτό σοκολάτα φράουλα. Όταν τελειώσαμε το φαγητό πήγαμε στο ξενοδοχείο. Ο μπαμπάς κοιμήθηκε αλλά εγώ δεν κοιμήθηκα πήγα στη κουζίνα έφτιαξα  σούπα και μετά κοιμήθηκα. Μόλις ξυπνήσαμε  πήγαμε στο αστρονομικό  ρολόι  εκεί είδαμε ένα μεγάλο ρολόι . Μετά  πήγαμε σε μια ταβέρνα  για να φάμε. Όταν φάγαμε πήγαμε σε μια πισίνα . Εκεί κάναμε μπάνιο και φάγαμε,μυρίσαμε τα όμορφα λουλούδια και φύγαμε. Μετά πήγαμε στην παλιά πλατεία  και βλέπαμε τον ουρανό. Αφού νύχτωσε φύγαμε και πήγαμε στο ξενοδοχείο .Τη δεύτερη μέρα ο καιρός ήταν ωραίος. Αποφασίσαμε να πάρουμε τα καλάμια μας και πήγαμε για ψάρεμα. Τα ψάρια ήταν πάρα πόλλα, έτσι φύγαμε. Όπως προχωρούσαμε είδαμε έναν φτωχό κύριο και του δώσαμε δέκα ψάρια. Μετά αφού το ξενοδοχείο είχε κλείσει πήγαμε και κοιμηθήκαμε. Όταν ξυπνήσαμε έπρεπε να φύγουμε, έτσι πήραμε τις βαλίτσες μας και αναχωρήσαμε. Ήταν πολύ ωραία . Θα ήθελα να πω και στους φίλους να την επισκεφθούν.  (Νίκος)
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου