Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Πουαντιγισμός!

Στο σχολείο μας ασχολούμαστε πολύ με την τέχνη . Μαθαίνουμε για διάφορα καλλιτεχνικά ρεύματα όπως για την Αναγέννηση, τον Σουρεαλισμό, τον  Ιμπρεσιονισμό, τον Κυβισμό και τον Ντανταϊσμό.
Πριν λίγο καιρό κάναμε για τον Πουαντιγισμό που αναπτύχθηκε στα τέλη του 19ου αιώνα αρχές 20ου. Επίσης έχει ρίζες από τον Ιμπρεσιονισμο  και ο πιο γνωστός ζωγράφος που ασχολήθηκε με αυτό ήταν ο Ζωρζ Σερά . Ο Πουαντιγισμός βασίζεται στην ψευδαίσθηση του ματιού!          
Αυτό είναι το έργο μου! Μου φάνηκε πολύ δύσκολο γιατί το δοκίμαζα πρώτη φορά. Δημιούργησα ένα ηλιοβασίλεμα! Αυτές είναι οι γνώμες των παιδιών όταν το είδαν...  

Γιώργος: Είναι κάτι δέντρα που πέφτουν τα φύλλα τους και είναι η θάλασσα με τον ουρανό και ο ήλιος. 

Νίκος:εγώ την  ζωγραφιά της Θεολογίας την φαντάστηκα ως μία παραλία που έχει νερό και από πάνω ένα δασάκι από πάνω είναι ο ήλιος και φωτίζει τη θάλασσα!

Κωνσταντίνος: Βλέπω τη θάλασσα από κάτω να έχει την αμμουδιά και μέσα από τα νερά να ξεπροβάλλουν τεράστια φύκια που καλύπτουν ένα πεύκο στη στεριά και ο ήλιος ξεπροβάλλει.

Βαλάντης: Εγώ φαντάζομαι ένα αεράκι που έρχεται και φυσάει και παίρνει τα φυτά. Κάτω είναι το χώμα και μετά τα φύλλα να πηγαίνουν σε έναν απέραντο γκρεμο.

Νομική: Εγώ φαντάζομαι ένα ηλιοβασίλεμα που είναι σε μια παραλία που δεν έχει κύμα. Έχει κάποιους φοίνικες και καθόμαστε από κάτω τους όλοι μαζί. 

(Θεολογία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου