Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Μαθαίνουμε να είμαστε υπεύθυνοι!

Σήμερα στο σχολείο φέραμε, όπως μας ζήτησε η δασκάλα μας, από ένα αυγό. Τους δώσαμε ονόματα και ζωγραφίσαμε προσωπάκια. Έπειτα τα βάλαμε σε ένα καλαθάκι. Το αυγό τώρα είναι υπο την επίβλεψη μας για μία ολόκληρη εβδομάδα. Πρέπει να το προσέχουμε και να το φροντίζουμε σαν να είναι παιδί μας. Δεν πρέπει να σπάσει και να το αφήσουμε από τα μάτια μας. Το δικό μου αυγό, το λένε Μητσάκι, είναι πανέξυπνο σαν εμένα, ήσυχο και όμορφο! Το αγαπώ πολύ! Όταν μεγαλώσει θέλω να παίξει μπάσκετ στον Ολυμπιακό! (Θεολογία)
Το δικό μου μωρό το λένε Daniel, μόλις γεννήθηκε, το ταΐζω γάλα και κρέμες. Συνέχεια το κάνω μπάνιο, το κοιμίζω και του μαθαίνω να μιλάει. Η πρώτη του λέξη ήταν μαμά και μετά είπε μπαμπά. Το προσέχω να μη μου το κλέψουν! Είναι ήρεμο και καλό παιδάκι! Το αγαπώ πολύ! (Νομική)
Το δικό μου παιδί φοράει γυαλιά, παντελόνι και γραβάτα. Είναι πάντα χαρούμενο αλλά καμιά φορά μπορεί να κλάψει. Το ταΐζω ομελέτες κι αν φάει μετά κοιμάται. Το ονόμασα Νίκο και νιώθω ωραία που έχω ένα παιδάκι. (Νίκος)

Το μωράκι μου το λένε Μαρσέλ. Είναι τρυφερούλι και θέλει πολλά χάδια. Του χτενίζω τα μαλλάκια κάθε μέρα. Το ταΐζω πολύ. Πριν κοιμηθεί το νανουρίζω. Δεν κοιμάται αν δε του τραγουδήσω! (Κωνσταντίνος) 

Το δικό μου μωρό το λένε Αλέξανδρο. Το φροντίζω και το πηγαίνω βόλτα κάθε μέρα. Προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για κείνο. Είμαι καλός μπαμπάς και το αγαπάω. Όταν έχει κόσμο γύρω του, είναι λίγο γκρινιάρικο. (Χρυσοβαλάντης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου