Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Μια βόλτα στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης!

Το νησί μας είναι μακρία από τις μεγάλες πόλεις κι έτσι δεν μπορούμε να επισκεφτούμε μουσεία. Η φαντασία μας όμως είναι μεγάλη! Με λίγες αφίσες και πολλή όρεξη κάναμε ένα ταξίδι, με το μυαλό, στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης! Αρχικά, διαλέξαμε από μια αφίσα και φανταστήκαμε πως επισκεφτήκαμε αυτή την έκθεση! Περάσαμε πολύ ωραία! 
Γιώργος: Πήγα στη Θεσσαλονίκη και είδα το Μουσείο Φωτογραφίας. Είχε μια έκθεση που λεγόταν «Ματιές στην πόλη - Φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης στον 20ο αιώνα». Εκεί είχε πολλές παλιές φωτογραφίες της πόλης. Μου άρεσε μια που έδειχνε ένα κορίτσι με τον μπαμπά του να πετάνε χαρταετό και από πίσω φαίνεται η πόλη, η οποια δεν έχει δρόμους, έχει χαμηλά σπίτια με κεραμοσκεπές και τον Λευκό Πύργο. Είναι πολύ ωραία φωτογραφία. Πέρασα ωραία στο Μουσείο. Έμαθα πολλά και μου άρεσε! 

Νίκος:Στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης είδα μια έκθεση του Δημήτρη Λέτσιουμε θέμα «Οδοιπορικά στο φως και στη σκιά της Ελλάδας». Είχε πολλές φωτογραφίες και εντυπωσιακές. Αυτή που μου άρεσε περισσότερο ήταν ασπρόμαυρη. Καθώς περπατούσα με τους φίλους μου, είδα μια φωτογραφία ενός παππού κάτω από ένα δέντρο που έπαιζε με το κομπολόι του και φαντάζομαι πως πρόσεχε τα πρόβατά του. Αυτός αισθάνεται πολύ ωραίαγιατί από το σπίτι του είχε να βγει πολλούς μήνες, νόμιζε ότι θα έχανε τα πρόβατά του από τον λύκο αλλά τα πρόβατα συνήθισαν να πηγαίνουν μόνα τους στη φωλιά. Πέρασα πάρα πολύ ωραία. 
Χρυσοβαλάντης:Στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης είδα μια φωτογραφία που με εντυπωσίασε πολύ. Έδειχνε δύο άντρες να αθλούνται με γάντια του μποξ και παπούτσια διαφορετικά από αυτά που φοράνε οι αθλητές τώρα. Μου άρεσε γιατί παλεύουν. Το Θέμα της έκθεσης ήταν «Όψεις και Μεταμορφώσεις». Είχε πολλές φωτογραφίες ασπρόμαυρες που έδειχνε ανθρώπους να αθλούνται. Μου άρεσε πολύ. 
Θεολογία: Πριν λίγο καιρό επισκέφτηκα την Θεσσαλονίκη. Καθώς προχωρούσα, είδα μια αφίσα από το Μουσείο Φωτογραφίας. Μου κίνησε το ενδιαφέρον και αποφάσισα να επισκεφτώ την έκθεση. Όλες οι φωτογραφίες ήταν υπέροχες το θέμα τους ήταν «Βγαίνοντας από τα χρόνια του πολέμου». Η Φωτογραφία που μου έκανε εντύπωση απεικόνιζε πολλούς ανθρώπους να προχωρούν μαζί με γυρισμένες πλάτες. Ήταν σαν να γυρνάνε τις πλάτες τους στα χρόνια του πολέμου και να προχωρούν ενωμένοι κοιτώντας ένα ελεύθερο μέλλον. Ένιωσα πως αισθάνονται περήφανοι που ξεπέρασαν τις δυσκολίες πως είναι γεμάτοι όνειρα και ελπίδες. Μου άρεσε πολύ η έκθεση αυτή. Πέρασα όμορφα στο Μουσείο. Μακάρι να πάω και στην πραγματικότητα!  
Κωνσταντίνος: Πριν δύο μήνες πήγα με την οικογένεια μου στο Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης και είδα μια έκθεση του Paul Louis με θέμα «ΝΙΚΑΙΑ 1930-1950». Είχε πολλές φωτογραφίεςτης Νίκαιας την εποχή εκείνη. Πιο πολύ με εντυπωσίασε επειδή σε εκείνη την εποχή οι άνθρωποι φαίνονταν να έχουν χρήματα. Η φωτογραφία που μου άρεσε έδειχνε δύο γυναίκες καμαρωτές και καλοντυμένες με το συνοδό τους, να τους ανοίγει ευγενικά την πόρτα. Θα μου άρεσε να επισκεφτώ την Νίκαια, την εποχή που βγήκε αυτή η φωτογραφία.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου