Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Φανταστικά Μουσεία!

Σήμερα στο σχολείο, κάναμε για το Μουσείο Φωτογραφίας στη Θεσσαλονίκη και ο καθένας μας πήρε τη φωτογραφία που του άρεσε και εξήγησε αυτό που απεικόνιζε. Μετά η κυρία, μας ρώτησε τι μουσείο θα θέλαμε να κάνουμε όταν μεγαλώσουμε.
Όλες οι χώρες φημίζονται για την ιστορία και τα μουσεία τους τα οποία έχουν σχέση με την τέχνη, την ιστορία, τα ζώα, τη ζωγραφική και την γλυπτική. Το δικό μου μουσείο θα έχει θέμα εμένα και την ζωή μου. Το όνομά του θα είναι «Πώς μπορεί να γίνεις διάσημος». Επίσης το εσωτερικό θα περιλαμβάνει τη ζωή μου από τότε που ήμουν μωρό μέχρι τότε που θα έχω το  μουσείο. Οι τοίχοι θα είναι στολισμένοι με φωτογραφίες από τα παιδικά μου χρόνια, πώς μεγάλωνα και τη σχέση μου με το σχολείο. Κοντολογίς, το μουσείο αυτό θα προσπαθήσει να διαφωτίσει και να εμπνεύσει τον άνθρωπο για το πως πρέπει να διαπαιδαγωγεί το παιδί του.
Στην εποχή μας δεν υπάρχουν μουσεία που να πείθουν τον άνθρωπο να αλλάξει τη ζωή του, γι αυτό κι εγώ θα κάνω την αρχή! (Θεολογία)
 Το μουσείο μου θα ήταν φτιαγμένο από σοκολάτα με αγάλματα από ζάχαρη, μάλιστα θα είχε και δύο πισίνες. Αυτές αντί για νερό, θα είχαν βρασμένη σοκολάτα και λιωμένη ζάχαρη. Θα είχε και δέκα ορόφους που ο ένας θα ήταν φτιαγμένος από ζαχαρωτά. Η σκεπή από μπισκότα Παπαδοπούλου. Τα κάγκελα θα ήταν φτιαγμένα από πουράκια σοκολάτας. (Χρυσοβαλάντης)
Θα έκανα ένα μουσείο με αρχαία πράγματα, όπως νομίσματα, σπαθιά, κοντάρια και πολλά πολλά άλλα αντικείμενα. Αυτό το μουσείο θα το ονόμαζα το μουσείο της Αρχαίας Ελλάδας ή αρχαιολογικό μουσείο. Ο επισκέπτης θα μπορεί να φτιάξει με πλαστελίνη και πηλό αγάλματα και θα τα παίρνει στο σπίτι του. (Νίκος)
Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα μιλήσουμε για το τι μουσεία θα θέλαμε να υπάρχουν στον κόσμο. Εγώ θα ήθελα να υπήρχε ένα μουσείο που θα είχε θέμα τα ηφαίστεια. Μέσα σε αυτό το μουσείο θα μπορούσαμε να μάθουμε πολλά και διάφορα πράγματα για τα ηφαίστεια. Μέσα από αυτό θα μπορούσαμε να μάθουμε πως λειτουργεί το ηφαίστειο, πως αναπαράγει λάβα, πόσα χρόνια μπορεί να ζήσει και πόσα μέτρα είναι ένα ηφαίστειο. Για να διασκεδάσετε και να χαρείτε το μουσείο ηφαιστείου θα είχε ένα θάλαμο που θα μπορούσατε να εξερευνήσετε και να απολαύσετε από κοντά πολλά και μεγάλα ηφαίστεια. Καθώς θα προχωρούσατε θα έβγαινε ένας τρισδιάστατος υπολογιστής όπου θα σας εξηγούσε πότε γεννήθηκαν αυτά τα ηφαίστεια και πόσο χρονών είναι τώρα. Ακόμα θα σας μιλούσε για το πως κυλάει η λάβα, τι στοιχεία έχει η λάβα και το πως γίνεται η λάβα όταν παγώνει (γίνεται μια καυτή πέτρα).
Ελπίζουμε να περάσετε τέλεια και μετά από λίγα χρόνια αν δημιουργηθεί ένα τέτοιο μουσείο ελπίζουμε να το επισκεφτείτε. (Κωνσταντίνος)
Το μουσείο θα έχει κολώνες πουράκια, η είσοδος θα ήταν από σοκολάτα βανίλια, το πάτωμα θα έχει σοκολάτα πορτοκάλι, μετά τα σκαλιά από πατατάκια. Το μουσείο μου θα φτιάχνει φουστάνια από σοκολάτα, γόβες, στολές και παιχνίδια, όλα τζάμπα! Πιστεύω να έρθετε, θα σας αρέσει !!! (Νομική)
Μετά από ψηφοφορία, το βραβείο του καλύτερου μουσείου το πήρε η Θεολογία! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου